Απόδραση επετείου

Από τον Οκτώβριο του 2017, όταν ο μικρός μας εξερευνητής μπήκε στη ζωή μας, δεν είχε υπάρξει ούτε μια νύχτα που να μην κοιμηθεί μαζί μας. Έφτασε κι αυτή η ώρα, όμως, λίγο καιρό πριν γίνει τριών ετών. Με αφορμή την επέτειο γάμου μας, αποφασίσαμε να περάσουμε ως ζευγάρι ένα διήμερο στα πανέμορφα Χανιά. Χωρίς οροφοσκηνή, χωματόδρομους και δύσκολες εξορμήσεις, αλλά με χαλαρές βόλτες στο παλιό λιμάνι, νέες ενδιαφέρουσες δραστηριότητες και βραδινές φωτογραφίες.

Διαμονή με την καλύτερη θέα του λιμανιού

Απογευματάκι φτάσαμε στα γνώριμα Χανιά και πήγαμε απευθείας στο κατάλυμά μας. Αυτή τη φορά θέλαμε κάτι ξεχωριστό, και σκεφτήκαμε ότι όσες φορές έχουμε πάει Χανιά, δεν έχουμε μείνει ποτέ στην παλιά πόλη. Πόσο λάθος!

Το Chania Inn βρίσκεται στην καρδιά της παλιάς πόλης, με πανοραμική θέα στο ενετικό λιμάνι. Ανακαινισμένο, μοντέρνο δωμάτιο, με όλες τις ανέσεις και μπαλκόνι – όνειρο. Η επικοινωνία πριν την άφιξή μας, το καλωσόρισμα και η καθαριότητα μας κέρδισαν. Φαντάζεστε κάτι ιδανικότερο για τέτοια επέτειο;

Λίγη χαλάρωση στο αναπαυτικό κρεβάτι, μερικές φωτογραφίες της διακόσμησης, ένα δροσερό ντους και φυσικά χάζεμα του απογευματινού ήλιου να λούζει τα χαρακτηριστικά κτίρια στο ενετικό λιμάνι. Έτσι πέρασε η ώρα, μέχρι να βγούμε χαλαροί για τη βόλτα μας.

Τα στενά, τα ταβερνάκια, η πεζοδρομημένη οδός Χάληδων, και ο κόσμος που αρχίζει σιγά σιγά να κυκλοφορεί μας έβαλαν κατευθείαν στο πνεύμα. Στην πλατεία με το μητροπολιτικό ναό, με τα παιδάκια να παίζουν παντού και τους ντόπιους να συζητάνε στα τριγύρω μαγαζιά, σαν να μας ήρθαν φευγαλέα εικόνες από την Αβάνα, στη μακρινή Κούβα.

Το βραδάκι μας επιλέξαμε να το περάσουμε στο Fagotto. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα jazz bar στην Ελλάδα. Ένα μέρος πολύ γνωστό στους ντόπιους, όμως όχι και τόσο στους Έλληνες τουρίστες.

Στεγάζεται σε κτίριο του 15ου αιώνα, το οποίο έχει ανακηρυχθεί διατηρητέο ήδη από το 1948, όταν η ίδια η πόλη ανακηρύχθηκε το 1956! Όσο για το στυλ του; Όλα ξεκίνησαν το 1978, όταν η jazz “κατέφθασε”. Έκτοτε αποτέλεσε στέκι ιστορικών προσωπικοτήτων, όπως του Ούλοφ Πάλµε, αλλά και πολλών σηµαντικών καλλιτεχνών.

Πάμε θάλασσα, πάμε SUP!

Κάθε χρόνο στην επέτειό μας προσπάθούμε να δοκιμάζουμε κάτι καινούριο, ή να βρισκόμαστε σε ένα καινούριο μέρος. Έτσι και φέτος, μετά την πρωτόγνωρη όσο και κουραστική εμπειρία του surfing, που δοκιμάσαμε πέρυσι στο εξωτικό Μπαλί, βρεθήκαμε ξανά με μια σανίδα στο νερό.

Πρωί πρωί ήμασταν στην απάνεμη παραλία του Μαραθίου. Εκεί μας υποδέχτηκε ο Στέφανος, ιδιοκτήτης του SUPinCrete και λάτρης της θάλασσας. Μας εξήγησε τα πάντα γι’ αυτό το εξαιρετικά ενδιαφέρον σπορ, κατόπιν πήραμε τις σανίδες και μπήκαμε στη θάλασσα. Είχαμε επιλέξει ένα δίωρο τουρ – ξενάγηση στους κόλπους του Μαραθίου και Λουτρακίου. Το συνιστούμε σε σχέση με την απλή ενοικίαση SUP, ειλικρινά μαθαίνεις πολλά και για την τεχνική που απαιτείται, αλλά και για τη γύρω περιοχή.

Κρυστάλλινα νερά, απεριόριστη θέα στα Λευκά Όρη και πρωινή γαλήνη. Απολαύσαμε τη θαλάσσια βόλτα μας πολύ περισσότερο απ’ όσο περιμέναμε, καθώς ακόμη και το να στέκεσαι στη σανίδα αποδείχτηκε ευκολότερο του αναμενομένου. Βουτήξαμε με μάσκες, μπήκαμε και σε μία σπηλιά που ελάχιστοι γνωρίζουν, κάναμε και δωρεάν spa – αργιλοθεραπεία!

Ενθουσιαστήκαμε τόσο πολύ με το SUP και την παρέα του Στέφανου, ήδη κανονίζουμε να πάμε ξανά. Το “νησάκι του Ναυάρχου” και πολλά ακόμα όμορφα σημεία του κόλπου της Σούδας μας περιμένουν για θαλάσσια εξερεύνηση.

Κλασικές, όμορφες επιλογές στα Χανιά

Επειδή ο χρόνος μας ήταν αρκετά περιορισμένος, είπαμε να απολαύσουμε και κάποια κλασικά πράγματα, τα οποία πρέπει να τα ζήσει κάθε επισκέπτης των Χανίων. Αναφερόμαστε φυσικά στο πασίγνωστο Pallas, όπου ο καφές το ηλιοβασίλεμα είναι πάντα ξεχωριστός. Μπορείτε να συνεχίσετε και τη βραδιά σας στο πανέμορφο roof-top εστιατόριο πιο πάνω.

Ενώ την επομένη το πρωί είχε σειρά η “Κουκουβάγια”. Ακριβώς αυτό που χρειαζόμασταν πριν πάρουμε το δρόμο για το σπίτι μας και πάλι.

Όχι τίποτα άλλο, ο μικρός Έκτορας περίμενε ανυπόμονα να μας σφίξει στην αγκαλιά του και να πάρει και το μικρό δωράκι του. Το άξιζε άλλωστε, επιτρέποντάς μας να ζήσουμε κάπως διαφορετικά εκείνες τις δύο μέρες.

• Ειλικρινά, εκείνες τις μέρες νιώθαμε πιο τουρίστες από ποτέ, χαζεύοντας τα μαγαζιά, απολαμβάνοντας χαλαρό περπάτημα και ατελείωτο ελεύθερο χρόνο. Βρεθήκαμε να μην ξέρουμε τι να κάνουμε με τόσο χρόνο που είχαμε, ενώ ήταν μόνο 48 ώρες χωρίς τον μικρούλη μας.

Το καλοκαίρι συνεχίζεται, η Κρήτη έχει αμέτρητες στιγμές ακόμη να μας προσφέρει!