Hue Βιετνάμ
Ασία Ο κόσμος όλος

Hue, η αυτοκρατορική πόλη του Βιετνάμ

Hai Van pass, πηγαίνοντας στο Hue Όμορφο το Hoi An, αλλλά εμείς συνεχίσαμε για άλλα. Είχαμε προγραμματίσει δίημερη διαμονή στο Hue, μια πόλη αυτοκρατορική. Πρόκειται βλέπετε για την τελευταία πρωτεύουσα του Βιετνάμ επί δυναστείας των Nguyen, πριν αυτή μεταφερθεί στο Ανόι το 1945 από τη νέα κομμουνιστική κυβέρνηση. Η μεταφορά μας έγινε με λεωφορείο που …

πεζοπορία με μικρό παιδί
Ταξίδια με παιδί

Πεζοπορία με μικρό παιδί

Η πεζοπορία πάντα ήταν το αγαπημένο μας χόμπι, οπότε δεν είναι καθόλου περίεργο ότι συνεχίζουμε να πηγαίνουμε σε βουνά και δάση με το παιδί μας. Στην αρχή ήταν σχετικά εύκολα, όμως όταν άρχισε να περπατάει ο μικρός, τα πράγματα ζόρισαν. Κάνοντας αρκετές πεζοπορίες από τότε, βρήκαμε τους τρόπους μας.

36 ώρες στο βόρειο Ατλαντικό
Ευρώπη Ο κόσμος όλος Χρήσιμα άρθρα

Πλοίο για Ισλανδία: 50 ώρες στο βόρειο Ατλαντικό

Πλοίο για Ισλανδία,  μια θάλασσα δρόμος Ήταν 11 Ιουνίου του 2019 όταν, μετά από ένα μήνα στην ηπειρωτική Ευρώπη, πάντα μαζί με τον ενάμιση έτους τότε γιο μας, είχε φτάσει η ώρα να σαλπάρουμε. Από το βόρειο άκρο της Δανίας και το λιμάνι του Hirtshals, με προορισμό τη μαγική Ισλανδία και τα υπέροχα νησιά Φερόε. …

Η Ελλάδα μας

Νίσυρος, στην καρδιά του ηφαιστείου

Κυκλαδίτικη αρχιτεκτονική, κρυστάλλινα νερά και ενεργό ηφαίστειο Πώς σας φαίνονται τα παραπάνω; Οι πιο πολλοί θα σκεφτόμασταν τη Σαντορίνη, υποψιάζομαι. Κι όμως, κάμποσες δεκάδες μίλια ανατολικά της Σαντορίνης βρίσκεται ένα διαμάντι του Αιγαίου, ένα νησάκι που θυμίζει την παλιά Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα σου δίνει την ευκαιρία να περπατήσεις κυριολεκτικά μέσα σε ένα ενεργό ηφαίστειο. Είναι …

Στην Τήλο Tilos

24 ώρες στην Τήλο

Το καράβι έφτασε στο λιμάνι περίπου στις 18:30. Τα Λιβάδια φαίνονται εξ ολοκλήρου πριν καν κατέβεις από το πλοίο, ένας μεγάλος κόλπος είναι, με πλακόστρωτο πεζόδρομο κατά μήκος της ακτής, κάποια ταβερνάκια και καφετέριες, και την προβλήτα τέρμα δεξιά…

Άνθρωποι του κόσμου

Reinhild & Robert

Κάποτε είπαμε «ναι» σε ένα αίτημα φιλοξενίας από τους δύο Γερμανούς, που ταξίδευαν με το δικό τους camper στην Ελλάδα. Ήταν μια αρχή ισχυρής φιλίας. Διαβάστε για τα ταξίδια και τις ιστορίες ζωής αυτών των ανθρώπων.

Αγιοφάραγγο για κάμπινγκ με μωρό
Η Ελλάδα μας Η Κρήτη Ο Έκτορας ταξιδεύει

Αγιοφάραγγο: πάμε για κάμπινγκ!

Στα καλύτερα της Κρήτης σας πηγαίνω, ελάτε! Καιρό είχα να περιγράψω κάποιο ταξίδι μας, παιδιά. Βλέπετε, ο μπαμπάς μου αποφάσισε να γράψει μόνος του για το Βιετνάμ, για το οδικό ταξίδι μέχρι την Ισλανδία, ακόμη και για τη Ρουμανία τα Χριστούγεννα. Είναι δίκαιο αυτό; Αφού κι εγώ μαζί τους ήμουν, θέλω κι εγώ να γράφω …

Νάξος
Η Ελλάδα μας

Νάξος: μάρμαρο, σμύριδα και όμορφα χωριά (μέρος 2)

Πάμε βουνό Πήραμε το δρόμο της επιστροφής, σε αναζήτηση σημείου διανυκτέρευσης και πάλι. Και τελικά, το βρήκαμε, και είχαμε και παρέα μάλιστα. Μια μικρή παραλία, κι ένα ζευγάρι Σλοβένων με τον μικρό τους γιο, που είχαν ήδη ετοιμάσει το VW τους για ύπνο. Κουβεντιάσαμε λιγάκι, ο Έκτορας κοιμήθηκε κι εμείς απολαμβάναμε τα αστέρια με λίγο …